söndag 27 juli 2008

Sthlm

Jag har varit i Stockholm över helgen. Blev inte så jättemkt shoppat där... Men litegrann slank med hem såklart. Annars vore det ju inte jag... ;)

Bl. a så var jag här: http://www.gustafmellbin.se/ och handlade troligtvis den dyraste BH jag nånsin köpt. 1080 rykande riksdaler gick den lös på!!! Men den är bara ssåååå snygg och sitter helt gudomligt!! Aldrig haft en skönare BH. Märket var Prima Donna, speciellt designade för busty ladies som jag. Tackar Gutegirl för tipset om den affären, verkligen ett kompetent toppenställe!

Hann även med en del andra roliga affärer, var sugen på snygga kjolar och väskor men efter BH-köpet fick jag vackert nöja mej med knallblått nagellack och "foxy red" hårfärg från Stargazer. Himla skoj märke det!

Vad köpte jag mer då? Jo lite coola svarta skolgrejer med döskallar och Betty Boop på Gallerix.

Inga kommentarer: