tisdag 8 juli 2008

Packad

Jaha, vad tar en sunkig rocker med sej för en Gbg-resa?? Jag tänker inte klägga in bilder på allt...
Men detta packade jag i min (svarta) bag:
6 svarta trosor och 1 par leopardmönstrade (en annan av mina svagheter
3 par svarta strumpor
2 par lila kortstrumpor
2 svarta BH:ar och 1 vit (ja, jag använder vitt ytterst sällan)
1 par svarta jeans
1 par svarta capribyxor
1 svart kjol
1 lila kjol
1 svart klänning
2 svarta leggings och 1 par mörkgrå
1 svart kofta
1 svart necessär
1 liten svart väska med smycken i
3 par svarta skor
1 svart/lila bikini
1 svart nattlinne
2 svarta linnen
3 svarta toppar

Jaaa... vad säger man om färgvalet? Lite för skrikigt kanske? ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha, underbart! Ja det var allt lite väl färgglatt tyckte jag... Ska bli superskoj att ses imorrn, var ju ganska länge sen sist. Jag har ju inte ens träffat det lilla underverket! Ses, kram