måndag 14 juli 2008

Shoooooping....

Tänkte lägga upp bilder på fler av mina shopping-fynd från Gbg. :)

Vi börjar lite lätt med en necessär! Behövde verkligen an ny, den jag hade var bedrövligt ful och gul med små töntiga blommor på... köpte den enbart för att den var så stor, men han vantrivts med den ever since.
Nu har jag äntligen an med stil värdig en rocker. Köpt på Liseberg (av alla ställen) men hittade den sen för en tia billigare på Lagerhaus. Sånt kan få en att hålla sej för skratt bra länge. :/


På Liseberg hittade vi även denna störtsköna bakform. Kökshitlern som jag bor med ville absolut ha en sån. Så fikar ni här kommer ni att bjudas på dödsgoda sockerkakor. ;)










Jag firade att jag kommit in på högskolan! En snygg skolkalender är ett måste i varje schoolgirls väska! Den här tyckte jag passade mej perfekt.










En topp som jag hittade på Indiska, helt vanlig bra-att-ha-grej bara.









En super-söt kort volangkjol som jag bara blev såååå kär i. Fast jag egentligen inte alls behöver fler kjolar... jag har typ tusen redan! Jag är en riktig kjol/klännings människa. Har sällan jeans, äger nog bara ett par just nu.
På Indiska hittade jag även en mnörkblå (!) klänning eller tunika eller vad man ska säga. Men den var så svår att få en vettig bild på så det får vara. Samt ett par svarta leggings med spetskant längst ner.


Och till sist, ett kasst försök till bild på mitt nya nagellack. Vet inte vad färgen heter, men märket är Stargazer och är inhandlat på Shock. Snyggt va?










Inga kommentarer: