tisdag 15 juli 2008

Beauty (eller är jag the beast??)


NU mina damer och herrar så blir det lite skönhetstips på Soggy Bottom! :O
Jag var på Lush i Gävle igår och uppdaterade mitt badrumsskåp lite (eller duschhyllan var det väl mest egentligen...)
DEn här schampookakan "Karma komba" fick följa med mej hem. Jag älskar Lush för att deras produkter luktar ljuvligt, är miljö- och hudvänliga, inte testade på djur och räcker länge. Allt är bara perfekt! Och för första gången på typ ett halvår så kliar det inte i min hårbotten.

Fick även med mej en tvål, JA jag vet att den är rosa- men den heter "Rockstar" så jag kommer undan med det ändå... ;) Den luktar helt ljuvligt. Är en av de få produkter i Lush's utbud som faktiskt är löite syntetisk... men va faan! Doften gör en bedövad, förälskad, förförd... <3 Man vill bara äta upp den, eller nåt.
Och så sist, men inte minst. En massagekaka. Har inte provat den än, men doften som står omnkring den bådar gott. DEn heter Wiccy Magic muscles och ska vara en gudagåva för trötta muskler. Låter definitivt som nåt för mej tycker jag!


Inga kommentarer: