söndag 6 juli 2008

Soxx


Jahaja, såhär ser mina nätis-stayups ut i motljus... Taket ni ser är ovanför min säng. Och en lätt överfull bokhylla. Slarvig som jag är ser jag ju nu att sömmen vid tårna sitter helt koko. Men vem ser det när man har skor på sej? ;)




Såhär såg det ut när man knäppte fast dem i strumphållaren. (det var jättesvårt att få fast den rakt bakpå låret själv, därav den vikta kanten. Fruktansvärt irri, men jag orkar inte göra om!!)

Ja, här ser man lite mer av strumphållaren, den har jag ju redan visat iofs. Men nu ser ni ju även hur fult det blev när jag glömde klippa bort den vita lappen så den lyser igenom spetsen så vackert.... Hur svårt kan det vara att göra skötselrådslappar i svart tyg? Jag bara undrar??
Den läckra valken ni ser i nedre delen av bilden är min sunkiga mage, den fick ni på köpet. Håll till godo!! ;)

Inga kommentarer: