torsdag 3 juli 2008

Pentisar

Hmm, satt och funderade på omk det finns nåt som är väldigt typiskt mej... OCH kom fram till att jag är fullkomligt galen i pentagram!! (rättvända såklart, dvs en udd uppåt! Jag är INTE djävulsdyrkare)

<--Här, ett fint halsband.







En till av mina kära väskor (nähä. är jag
väskfreak?) Även denna inköpt på Shock -->















<-- Denna fina duk hänger ovanför vår TV. Den innehåller både pentagram och symbolen för kommande, full och avtagande måne. (ja, jag är wiccan...)










Här nedan ser ni mitt tjusiga vindspel som hänger i vardagsrumsfönstret.


Min ljuvliga tarot-ask som jag fått av sambon.
Väldigt vad jag får grejer av honom...
Den står i sovrummet, synd egentligen för den är så fin. Men jag är ju lite rädd om den. --->

















<--Dt här hänger ovanför sovrumsdörren, för att se till att alla element är i balans därinne. (ande, eld, vatten, jord och luft)
Så! Nu blev det även lite inredning a´la sunkig rocker... :) Har säkert flera som jag inte kommer på nu... Eller jo, ringen som syns på min banner förstås! Och ett par örhängen som hör till den.

Inga kommentarer: