torsdag 31 juli 2008

Nytt hår!!!


Håll i er nu, och titta väääldigt noga för detta har aldrig någonsin synts förut:Jag som blond!!! Eller så blond mitt svarta hår nu blev efter tre starka blekningar. :-) Utväxten blev ju ljus o bra men den svarta färgen satt som berg och lämnade en föga smickrande morotsröd färg efter sej...








Slutresultatet blev desto bättre, jag hade iofs väntat mej en mer rubinröd färg istället för mörk cerise. Men ju mer jag tittar på det tycker jag det är ascoolt!
Färgen kommer från Stargazer, och skulle bara hålla 6-8 tvättar så jag måste inom kort hitta en annan bättre färg.´Tur man har bonus-sväris som är frissa!! Hon borde kunna fixa fram nåt.

Schysst min BTW, jag ser ut att just ha fått en orgasm eller nåt. Men jag kan intyga att så icke var fallet, Skruttens hand på min arm borde vara bevis nog.


Såhär ser det ut bakifrån.















Och här ser man helheten lite bättre. Ganska ballt va??

1 kommentar:

Gutegirl sa...

Oj vilket rosa hår!! Modig du är!!

En toalettkorg är nåt jävla påfund från bröllopstorget, man ska tydligen ställa en liten korg med plåster, alvedon, tamponger, våtservetter och sånt ute på toaletten till gästerna. Hur jävla onödigt är inte det?