lördag 28 juni 2008

Nya prylar

Hittade lite på Peace and Love igår, liten uppdatering i accessoarhögen (ja jag skriver hög, för det beskriver bäst min förvaring av grejer...)



Först ut: En Sex Pistols väska. Man kan aldrig få för många väskor tycker jag, speciellt inte såna här snygga! (ja jag vet att bilden är på fel ledd, såg det för sent. Ni får fan lägga huvet på sned! Och orkart ni inte det så skit i det då, jag bryr mej inte.



Sen: ett ascoolt bälte, komplett med ringar och kedjor för att koppla min sexslav i. Vad annars? Och tycker ni det låter grymt så var det faktiskt han som köpte det åt mej, han visste väl vad han gav sej in på...

Här ser man detaljerna på bältet lite bättre. Notera den stilrena och moderiktiga designen. Blank metall möter svart läder liksom. Helt inne i år, somrigt och fräscht så det smäller om det!!! :-D

4 kommentarer:

Gutegirl sa...

Sex Pistols.
Såg du bilden på Johnny ROtten med gubbmagen som hängde ut över de rutiga byxorna och det orangea håret? *ryser*
60 år och rebell..

kajsamaria sa...

örrö... är det en vit likkista du har eller, den bältet ligger på?

AnnaLena sa...

Jo jag har sett hur han ser ut, lite besvikelse var det allt... Inte för att han nånsin varit vacker den gode mr. Rotten. Men jag trodde att all sprit han hällt i sej skulle ha konserverat honom lite bättre.

AnnaLena sa...

Näe, det är inte en likkista, det är en sekretär... :-) Men när du säger det så skulle det kunna vart en sån nästan!