söndag 29 juni 2008

Dop idag!

Jaha, idag ska jag på dop minsann. Vad har en sunkig rockerbrud på sej på en sådan tillställning tro? Jo naturligtvis är valet svart, svart och åter svart. Ni hade väl inte väntat er nåt annat va??

Den här tunikan tänkte jag ha, (den lille chimpansen ni ser i övre högra hörnet är min son, även kallad Skrutten) till det svarta blanka strumpbyxor och knästrumpor med spets. Smycken har jag inte bestämt än, och väska blir väl endera Sex pistols eller min "she-devil" väska.
OCH mina skor som jag la ut bild på igår.


Och här ser ni en bättre bild på mina söta knästrumpor. Mej kommer ni inte att få se posera mer än såhär... nånsin! (eller jo kanske nån gång, vi får la si)
Nå, vad tror ni om detta? Passande för ett dop? Vad ska jag ha för smycken tro? Mina käraste ringar såklart (ormen och pentagram) samt nåt halsband.
Ska leta upp en bild på min fina väska med.

Inga kommentarer: