fredag 14 november 2008

Nyheter igen!!

Som fattig student blir det väääldigt lite shopping (om man inte räknar skolböcker då...) Men lite nytt kommer det hem om nån dag, från mitt käraste Shock-store såklart! ^^ Men det ÄR saker jag behöver faktiskt!!

Ett stycke ny plånka, Bettan som jag haft lääääänge är trasig på flera ställen och har inget myntfack, det har däremot den här skönheten. PLUS en cool bild på Jack Skellington. Jag bara älskar den där filmen!!



Och en skolväska måste man ju ha, alla jag har är för små för att få plats med allt man behöver på ett lämpligt vis. Och så var den ju bara så cool! Jag som avskyr hello kitty-tjafset, men hell- osatan är en helt annan sak. Roligare kan det inte bli liksom!



2 kommentarer:

kajsamaria sa...

haha! den var ju riktigt rolig, hell-osatan.. nåt jag skulle ha p åmig på jobbet bland HAVET av flickor med hello kitty-grejer... hihi...

Unknown sa...

Nu tycker jag inte ni ska mobba Hello Kitty här! :D